Donkey Kong
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.

Donkey Kong

HomePortalMemberlistSearchRegisterLog in
Die besten Seiten im Netz

free forum

My Body Is Ready
Stöhn deine IP

*stöhnte
Shoutbox

Share | 

Willkommen im Final Brawl Forum

Go down 
AuthorMessage
PAIN
Faggots

Male Chinesische Tierkreiszeichen : Hand
Anzahl der Beiträge : 903
Aktivitätspunkte : -31025772

PostSubject: Willkommen im Final Brawl Forum   2010-04-16, 08:49

Wo seid ihr hier gelandet?
Ich kann es euch beantworten: ihrbefindet euch im Final Brawl Forum, ein Paradies für Neulinge,Einsteiger, normale Spieler und skillige Spieler.
Um die wohlwichtigste Frage vorweg zu beantworten, alles ist hier komplettkostenfrei und damit meine ich WIKRLICH ALLES - von der Anmeldung bishin zum Chat.
Ja genau, wir haben hier auch einen integrierten Chat,der für Member rund um die Uhr verfügbar ist. Erreichen könnt ihr denüber die Buttonleiste mit dem CHAT knopf.
So nun zum eigentlichen Thema: und zwar dem Forum an sich.
Hierwird alles abgedeckt von Brawl über Melee bis hin zu privatenInteressen. Alles steht euch frei zur Verfügung. Ihr müsst es nurnutzen.
Wir legen hier ein besonderen Wert auf Freundlichkeit, dawir die beste Brawl Community bilden wollen und auf einem guten Wegsind. Also unterstützt uns, indem ihr immer nett und hilfsbereit seidund das Spammen vermeidet. Auf viel mehr müsst ihr auch nicht achten.
Solangeihr auf diese 3 Goldenen Regeln (Freundlichkeit, Hilfsbereitschaft undkein Spam) achtet, könnt ihr von den anderen Membern dasselbe erwartenund hier viel Spaß haben.
Very Happy
Ich wünsche euch also viel Spaß hier.

Euer Admin
PAIN

FAQs zum FBF
Ist dieses Forum kostenlos?
Ja, alles ist komplett kostenlos. Egal was ihr macht, es bleibt kostenlos.

Habe ich Chancen in Sachen Brawl besser zu werden?
Wenn nicht hier wo sonst? Bessere Chancen gibt es kaum Very Happy.

Werd ich Spaß haben?
Auf jeden Fall =D

Darf ich machen was ich will?
Nein, wie in jedem Forum haben auch wir Regeln. Mehr dazu findest du unter den News der Admins.

卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
<br>the pain is with me<br>

Last edited by PAIN on 2010-11-12, 02:53; edited 2 times in total
Back to top Go down
KUNG FÜHRER
Sehr Wichtig
Sehr Wichtig

Male Anzahl der Beiträge : 834
Aktivitätspunkte : -31065729

PostSubject: Re: Willkommen im Final Brawl Forum   2010-05-15, 08:33

Natürlich auch von mir Viel Spaß und Freude im FBF!

Euer Admin rom-austria123 Österreich

卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
Back to top Go down

Willkommen im Final Brawl Forum
Back to top 
Page 1 of 1